poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Usmiech Pana Boga

Czy zastanawialiscie sie kiedys jak wyglada Usmiech Pana Boga??
Mnie to zawsze ciekawilo. Jak to tez ten nasz Kochany Pan Bog sie smieje. To przeciez Bog Radosci!! I kiedy tak nad tym wszytskim rozmyslalam za spodnie pociagnal mnie moj malutki synek. Spojrzalam na dol i serce mi sie rozplynelo. Zaczelam dziekowac Bogu za ten wielki znak.

Moj maly usmiechal sie do mnie. Cala jego twarzyczka promieniala radoscia, dwie biale jedynki swiecily sie jak platki sniegu tanczace w sloncu. I taka radosc wplynela do mego serca ze az lzy mi pociekly. Zapomnialam o wszytskim co mnie otaczlo, o wszytskich zmartwieniach i smutkach i zapatrzylam sie w to Cudo.
Wyobrazcie sobie tylko usmiech, ktory mowi: kocham Cie, pamietaj o mnie, spojrz na mnie, pobaw sie ze mna itd.

Teraz moge powiedziec ze widzialam Usmiech Pana Boga. I powiem wam kiedy tylko przypomne sobie ten wlasnie moment, wielka radosc napelnia moje serce.

Brak komentarzy: